«Άκρως επιτυχημένη η σεζόν»

2015-06-04 18:26

Η Αλεξάνδρα Ασημάκη είναι η καλύτερη φουνταριστή της Ελλάδας και μία από τις καλύτερες στην Ευρώπη και τον κόσμο. Έχει κερδίσει πολλούς τίτλους και άπειρες προσωπικές διακρίσεις. Φέτος, στην πρώτη της χρονιά στον Ολυμπιακό, πρόσθεσε ακόμα δύο τίτλους στην πλούσια συλλογή της και κατάφερε επάξια να ανακηρυχτεί η καλύτερη παίκτρια του πρωταθλήματος, συγκεντρώνοντας 99 βαθμούς.

«Είμαι πολύ χαρούμενη για το βραβείο που κέρδισα. Η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ δύσκολη, προσπαθήσαμε πολύ τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτριες μου. Είμαι χαρούμενη που όλα πήγαν καλά σε μία κουραστική σεζόν», δήλωσε αποκλειστικά στο Generalmente, η διεθνής φουνταριστή του Ολυμπιακού, Αλεξάνδρα Ασημάκη, για το βραβείο της καλύτερης παίκτριας του πρωταθλήματος που κέρδισε.

Για την επιτυχημένη σεζόν της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού και την κατάκτηση, πρώτα της Ευρωλίγκας και στη συνέχεια του πρωταθλήματος Ελλάδας, η διεθνής άσος των «ερυθρόλευκων», τόνισε: «Η φετινή χρονιά κρίνεται άκρως επιτυχημένη, γιατί κερδίσαμε τους δύο μεγάλους στόχους που είχαμε θέσει από την αρχή της σεζόν. Αυτή ήταν η πρώτη μου χρονιά στην ομάδα και είμαι χαρούμενη που πετύχαμε όλους μας τους στόχους. Νιώθω ανακουφισμένη που τελείωσε επιτυχημένα η χρονιά, γιατί όπως προείπα ήταν μια πολύ κουραστική σεζόν και για αγωνιστικούς και για ψυχολογικούς λόγους».

Για την θέση του φουνταριστού, όπου και αγωνίζεται, η Αλεξάνδρα Ασημάκη, κατέληξε: «Είναι πολύ δύσκολη θέση τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Όμως, δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να παίζει σε διαφορετική θέση. Από μικρή ηλικία αγωνίζομαι στην συγκεκριμένη θέση. Επέλεξα να γίνω φουνταριστός γιατί ήταν μια φυσική ανάγκη, μάλλον ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου. Η δουλειά του φουνταριστού είναι να «τρώει ξύλο» για την ομάδα του. Είναι πολύ κουραστικό να βγάλεις ένα ολόκληρο παιχνίδι σαν φουνταριστός, αλλά ο καθένας έχει το ρόλο του και αυτός είναι ο δικός μου».