Απέκτησε Μάρκος Αλόνσο η Τσέλσι

2016-08-31 20:54

Την απόκτηση του Μάρκος Αλόνσο από τη Φιορεντίνα, ανακοίνωσε η Τσέλσι.

Συγκεκριμένα, ο 25χρονος Ισπανός αριστερός μπακ, υπέγραψε ως το 2021 με τους ‘’μπλε’’ του Αντόνιο Κόντε και οι ‘’βιόλα’’ θα εισπράξουν το ποσό των 23 εκατ. ευρώ.

Ο ίδιος δήλωσε αναλυτικά στην επίσημη ιστοσελίδα της Τσέλσι:

‘’Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι ένα βήμα πάνω για την καριέρα μου και θεωρώ ότι είναι το ιδανικό μέρος για μένα να συνεχίσω να εξελίσσομαι. Είναι καιρός για μένα να κερδίσω μερικούς τίτλους. Ήταν εύκολη απόφαση για μένα, όταν άκουσα ότι ο σύλλογος ενδιαφερόταν να με αποκτήσει. Η οικογένεια μου και οι κοντινοί μου φίλοι ξέρουν ότι η Τσέλσι είναι ο σύλλογος που είχα ονειρευτεί να παίξω, οπότε είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την πρόκληση και ανυπομονώ να δουλέψω με τους νέους μου συμπαίκτες’’.

Ο Αλόνσο που θα πλαισιώσει τον Θέσαρ Αθπιλικουέτα, για το αριστερό άκρο της άμυνας, έκανε μια γεμάτη και πολύ καλή σεζόν πέρσι, καθώς αγωνίστηκε σε 39 αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις, σκοράροντας 3 γκολ και δίνοντας 4 ασίστ.

 

 

Αλέξανδρος Μιχαλακάκος