Απέκτησε Ντεφούρ η Μπέρνλι

2016-08-16 21:40

Την απόκτηση του Στίβεν Ντεφούρ ανακοίνωσε σήμερα η νεοφώτιστη στην Πρέμιερ Λιγκ, Μπέρνλι.

Αναλυτικά, ο 28χρονος Βέλγος μέσος, υπέγραψε 3ετές συμβόλαιο με τους ‘’κλάρετς’’, ενώ η Άντερλεχτ θα βάλει στα ταμεία της 8,6 εκατ. ευρώ.

Ο Ντεφούρ επέλεξε το νούμερο ‘’16’’ για τη φανέλα του και δήλωσε αναλυτικά:

 ‘’Eλπίζω να φέρω την εμπειρία μου στην ομάδα και το σύλλογ, για να μείνει στην Πρέμιερ Λιγκ. Κοιτάω μπροστά για κάθε παιχνίδι. Η ατμόσφαιρα γύρω από το πρωτάθλημα είναι φανταστική και όλοι στον κόσμο έχουν δει την Πρέμιερ Λιγκ, οπότε είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέρος αυτού. Είναι μια καινούρια πρόκληση για μένα, αλλά μου αρέσει αυτό. Όταν έμαθα ότι η Μπέρνλι ενδιαφέρεται, πήρα λίγο χρόνο να κοιτάξω για τον σύλλογο και είδα κάποιο ενδιαφέρον υλικό. Επίσης, κάλεσα ένα φίλο μου που παίζει στην Μπρέντφορντ και μου είπε ότι η Μπέρνλι ήταν η καλύτερη ομάδα στην Τσάμπιονσιπ και ότι θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή για μένα’’.

Την σεζόν που πέρασε ο Ντεφούρ, έκανε  44 συμμετοχές με την Άντερλεχτ σε όλες τις διοργανώσεις, μετρώντας 3 γκολ και 10 ασίστ. Μάλιστα, είναι και 44 φορές διεθνής με την εθνική Βελγίου, με 2 γκολ.

 

 

Αλέξανδρος Μιχαλακάκος