Αποχαιρετά ο Τόρες

2018-04-09 17:38

Την αποχώρηση του από την Ατλέτικο Μαδρίτης το προσεχές καλοκαίρι έκανε γνωστή σήμερα ο Φερνάντο Τόρες σε μία εκδήλωση της εταιρείας LG, η οποία είναι και χορηγός της ομάδας. Ο 34χρονος Ισπανός επιθετικός των «ροχιμπλάνκος» έφτασε σε αυτήν την απόφαση, καθώς δεν υπολογίζεται πλέον στα βασικά πλάνα του Ντιέγκο Σιμεόνε.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά και ο ίδιος: «Όταν πήγα στην Ατλέτικο ήμουν 10 ετών, είναι το σπίτι μου. Ήμουν τυχερός που έκανα το ντεμπούτο του, που έπαιξα, που πέτυχα γκολ. Θα είναι πάντα το σπίτι μου. Μπορώ να έχω πολλά σπίτια (εννοώ κτήρια), αλλά μόνο μία οικία. Αυτή είναι η τελευταία μου σεζόν στο σύλλογο - δεν ήταν εύκολη απόφαση αλλά κάτω απ' αυτές τις συνθήκες, αυτό ίσως να είναι το καλύτερο. Θέλω να συνεχίσω να παίζω κάπου αλλού. Νιώθω καλά». 

Υπενθυμίζεται ότι ο Τόρες έχει συμβόλαιο με το μαδριλένικο σύλλογο έως τις 30 Ιουνίου 2018, όποτε θα αποχωρήσει μετά τη 2η θητεία του. Μέσα σε αυτές( 2001-2007 και 2015-2018) έχει πετύχει συνολικά 126 γκόλ και έχει μοιράσει 16 ασσίστ σε 330 συμμετοχές, όντας ο 5ος σκόρερ στην ιστορία της ομάδας. 

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της ομάδας Ενρίκε Θερέθο θα τιμήσει τον Ισπανό σουπερστάρ για την προσφορά του στην ομάδα στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα της απέναντι στην Έϊμπαρ. 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΚΟΣ