Επαγγελματίες οι Φουκαράκης και Μυλωνάκης

2015-09-24 15:46


Τα πρώτα τους επαγγελματικά συμβόλαια με τον Εργοτέλη, υπέγραψε σήμερα οι δύο νεαροί της ομάδας νέων, Μανώλης Φουκαράκης και Αλέξανδρος Μυλωνάκης. Οι δύο νεαροί υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας πενταετούς διάρκειας και αναμένεται να ενταχθούν άμεσα στην ομάδα.

Ο Μάνος Φουκαράκης είναι 20 ετών καο αγωνίζεται στο χώρο του κέντρου, ενώ ο Αλέξανδρος Μυλωνάκης είναι 19 ετών και είναι τερματοφύλακας.


Έπειτα από την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Μάνος Φουκαράκης, τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο της καριέρας μου με τον Εργοτέλη, έπειτα από τέσσερα χρόνια στα τμήματα υποδομής του Συλλόγου. Μέσα από την καθημερινή προσπάθεια και απόδοσή μου, θέλω να καθιερωθώ και να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται. Από την καλή πορεία του Εργοτέλη θα επιδιώξω να αναδειχθώ κι εγώ. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη και τη δυνατότητα που μου δίνουν να κάνω το επαγγελματικό μου βήμα με την πρώτη ομάδα».


Ως επαγγελματίας, ο Αλέξανδρος Μυλωνάκης, δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Εργοτέλη για την υπογραφή του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου μου και νοιώθω ευτυχής γι αυτό. Εύχομαι η φετινή χρονιά να είναι παραγωγική, γεμάτη επιτυχίες και όλοι μαζί να πετύχουμε το στόχο της ανόδου στη Super League, εκεί που ανήκει ο Εργοτέλης. Μέσα από τη σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να καθιερωθώ στην ομάδα και να είμαι έτοιμος να βοηθήσω όταν μου ζητηθεί».


ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ