Για πάντα «μπλέ» ο Καντέ

2018-11-23 20:31

 

Επισημοποιήθηκε σήμερα το νέο συμβόλαιο του Ενγκολό Καντέ με την Τσέλσι. Ο 27χρονος Γάλλος μέσος θα συνεχίζει να αγωνίζεται με την ομάδα του Λονδίνου για 5,5 ακόμα χρόνια και συγκεκριμένα έως τις 30 Ιουνίου του 2023. Τα οικονομικά δεδομένα της συμφωνίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.

Ο Καντέ, σχετικά με το νέο του συμβόλαιο, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαι χαρούμενους, ήταν πανέμορφα τα δύο προηγούμενα χρόνια και θέλω να ακολουθήσουν πολλά ακόμα. Από την ημέρα που ήρθα στην ομάδα, βελτιώθηκα ως παίκτης, έθεσα προκλήσεις στον εαυτό μου και κέρδισα βραβεία που δεν είχα σκεφτεί ποτέ. Μου αρέσει η πόλη, μου αρέσει ο σύλλογος και είμαι χαρούμενους που θα βρίσκομαι εδώ για πολλά ακόμη χρόνια»

Υπενθυμίζουμε πως ο 27χρονος Γάλλος μέσος αγωνίζεται με τη φανέλα της Τσέλσι από το 2016(έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα την ίδια χρονιά), ενώ όσον αφορά τα ατομικά του στατιστικά, μετράει 105 συμμετοχές και 4 γκόλ με τους «μπλέ» του Λονδίνου. Πέραν των κατορθωμάτων του με την Τσέλσι, έχει κατακτήσει ένα ακόμα πρωτάθλημα Αγγλίας με τη Λέστερ στο «έπος» του 2015, καθώς και το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο με τα χρώματα της Εθνικής ομάδας της χώρας του.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΚΟΣ