Η Τσέλσι "έκλεψε" τον Πέδρο από την Γιουνάιτεντ

2015-08-20 18:42


Σε σίριαλ εκτυλίχθηκε η υπόθεση της μεταγραφής του Πέδρο. Τελικά ο 28χρονος Ισπανός επιθετικός που ήταν με το ενάμιση πόδι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, πήρε χθες το πρώτο αεροπλάνο για Λονδίνο, πέρασε τα ιατρικά και υπέγραψε (άγνωστη η χρονική διάρκεια του συμβολαίου) στην Τσέλσι. Η Μπαρτσελόνα έβαλε στα ταμεία της 30.000.000€.

Ο Ισπανός διεθνής έχει κατακτήσει τρεις φορές το Champions League και πέντε φορές το Ισπανικό πρωτάθλημα, ενώ δεν υπάρχει διασυλλογικό τρόπαιο που να μην έχει κατακτήσει (όλα με την Μπαρτσελόνα). Ο Πέδρο είναι ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που έχει σκοράρει σε όλες τις διοργανώσεις που μπορεί να συμμετάσχει μια ομάδα σε μια σεζόν, πράγμα που δείχνει πόσο σημαντική ηταν η "κλοπή" του από την Γιουνάιτεντ.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Τσέλσι, ο Πέδρο τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσω την περιπέτεια μου στην Τσέλσι και είμαι εδώ για να συνεχίσω να κερδίζω τίτλους. Ευχαριστώ το σύλλογο και τους οπαδούς που μου δίνουν την ευκαιρία να φορέσω τη μπλε φανέλα".


ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ