Και επίσημα στον Ολυμπιακό ο Γκερέρο

2018-06-13 12:03

Την απόκτηση του Μιγκέλ Άνχελ Γκερέρο από τη Λεγανές ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός.

Συγκεκριμένα, ο 27χρονος Ισπανός επιθετικός, έφτασε την Τρίτη 12/6 στη χώρα μας, πέρασε τα ιατρικά και υπέγραψε με τους Πειραιώτες, χωρίς να έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες του συμβολαίου (κόστος, διάρκεια). Την Τετάρτη 13/6 το πρωί, ανακοινώθηκε απ’ τους ερυθρόλευκους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Ισπανού επιθετικκού, Μιγκέλ Άνχελ Γκερέρο.

Φωτογραφία του χρήστη Olympiacos FC.

Στις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο κανάλι του Ολυμπιακού είπε:

 «Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποδοχή! Έρχομαι εδώ με πάρα πολύ ενθουσιασμό, με πάρα πολλή όρεξη, για να αγωνιστώ στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας. 

Γνωρίζω πάρα πολύ καλά που έχω έρθει. Για εμένα είναι μία πάρα πολύ μεγάλη πρόκληση, ξέρω πάρα πολύ καλά τι σημαίνει ο Ολυμπιακός. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να γίνει ξανά πρωταθλήτρια. 
Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, για την υποδοχή που μου έχουν κάνει μέσω των Social Media. Να τους ευχαριστήσω για την αγάπη που μου έχουν δείξει. 
Έχω καταλάβει ότι αγαπούν πάρα πολύ την ομάδα. Αυτό μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση, ώστε να δώσω τα πάντα για αυτή τη φανέλα και να κατακτήσουμε τίτλους».

Φωτογραφία του χρήστη Olympiacos FC.

Τη σεζόν που πέρασε ο Γκερέρο ήταν συμπαίκτης του πρώην παίκτη του Ολυμπιακού, Δημήτρη Σιόβα και με τη φανέλα της κατέγραψε 22 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, μετρώντας 4 γκολ και 3 ασίστ.

 

 

Αλέξανδρος Μιχαλακάκος