«Κρέμασε το σκουφάκι του» ο Νίκος Δεληγιάννης!

2015-06-23 18:14

Ο Νίκος Δεληγιάνης την επόμενη σεζόν δεν θα βρίσκεται «μέσα στο νερό»!!!! Ο πρώην πλέον τερματοφύλακας του Ολυμπιακού, έκανε γνώστο μέσω της σελίδας του στο facebook, πως θα σταματήσει να αγωνίζεται, βάζοντας τέλος σε μία καριέρα 25 χρόνων. Ο αρχηγός του Ολυμπιακού στην τελευταία του σεζόν ως παίκτης κατέκτησε πρωτάθλημα και κύπελλο με τους «ερυθρόλευκους», ενώ έφτασε κοντά στη συμμετοχή του στο Final Six του Chmapions League! Ο Νίκος Δεληγιάννης εδώ και μερικούς μήνες διαθέτει δίπλωμα προπονητικής, οπότε είναι πολύ πιθανό να τον δούμε σε κάποιο πάγκο. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του μέσω facebook:

 

«Σημερα ειναι μια απ τις πιο ξεχωριστες μερες της ζωης μου. Πηρα την μεγαλη αποφαση να σταματησω την αθλητικη μου καριερα στο συλλογο που αγαπησα (οχι απο μικρο παιδι!)
Το ταξιδι μου τελειωνει εδω και ειλικρινα δεν μπορουσα,οταν ξεκινουσα στον ΑΝΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ πριν 25 χρονια, οτι θα ναι τοσο μακρυ και γεματο!
Δεν θα μπορουσε ομως να πραγματοποιηθει αν δεν υπηρχαν δυο ανθρωποι:ο Πατερας μου και ο Nicola Stamenic.τους οφειλω τα παντα στη κυριολεξια.
Στο ταξιδι γνωρισα πολλους αξιολογους ανθρωπους αλλα και ανθρωπους λιγοτερο αξιολογους που ομως και οι δυο με εκαναν καλυτερο ανθρωπο.
Οφειλω την μεγιστη ευγνωμοσυνη στους προπονητες μου,στις μικρες εθνικες(τζαφολιας,πατλακας,κουγεβετοπουλος),στην εθνικη ανδρων οπως τον κ.Γιαννη Γιαννουρηπου που με καλεσε πρωτη φορα στους ανδρες,τους Κουλη Ιωσηφιδη,Sandro Campagna,Dagan Adric,τους προπονητες μου στη γλυφαδα Silic,Κουμη,Γιαννοπουλο οπως και στον Ολυμπιακο τους Kasas,Djuho,Πατερο και Βλαχο.
Επισης,ιδιαιτερη μνεια οφειλω στον κ. Λεωνιδα Θεοδωρακακη που με εφερε στον Ολυμπιακο,στον κ. Μιχαλη Κουντουρη που επαιξε καθοριστικο ρολο το 2005 για να συνεχισω στο συλλογο.
Οφειλω να ευχαριστησω ολους οσους συνεργαστηκαμε οπως διαιτητες,παραγοντες,αντιπαλους,δημοσιογραφους...
Οφειλω επισης στον σπουδαιοτερο τερματοφυλακα που εβγαλε ποτε η ελληνικη υδατοσφαιριση,τον Μακη Βολτυρακη γιατι αποτελεσε για μενα εμπνευση οταν ημουν μικροτερος,ινδαλμα ως ενα σημειο αργοτερα αλλα και ο ανθρωπος που με υποδεχθηκε πρωτος στο νερο στον Ολυμπιακο προσφεροντας μου απλοχερα καθοδηγηση και συμβουλες.
Μα πανω απ ολους θελω να πω ευχαριστω στους συμπαικτες μου σε ολο το ταξιδι γιατι μ αυτους πλαι πλαι κατεφερα ο,τι καλυτερο μπορουσα!
Σιγουρα οφειλω μια συγνωμη σε καποιους που πληγωσα,απογοητευσα,προσεβαλα αθελα μου η αδικησα...ειμαι απ´ τους ελαχιστους στο χωρο(!!!) που κανουν λαθη,ομως ας μου αναγνωρισετε την ικανοτητα να τα αναγνωριζω,να τα παραδεχομαι και να τα διορθωνω αν μπορω...
Ειχα τη υψιστη τιμη να υπηρετησω το μεγαλυτερο συλλογο της χωρας κερδιζοντας περισσοτερα απ οσα εδωσα,αγωνιζομενος παντα με παθος και αγωνιστικοτητα αναλογη μ εκεινη που πρεσβευει ο Συλλογος...Ο Ο λυμπιακος θα ειναι παντα για εμενα το μεγαλυτερο κομματι της αθλητικης μου καριερας,το λιμανι που μου διδαξε πολλα,ο θρυλος που με εκανε κομματι της ιστοριας του,η ομαδα που πηγαμε μαζι στις πιο ψηλες κορυφες.Νομιζω πως δεν θα μπορουσα να ζητησω περισσοτερα απ αυτα που εζησα τοσα χρονια στον Πειραια,με τους τοσους ξεχωριστους ανθρωπους που με αγκαλιασαν εκει απ την πρωτη μερα.

Με τιμη
Νικος Δεληγιαννης»

 

ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ