Κυκλοφόρησε ο νέος δίσκος του Γιάννη Πάριου!

2016-06-05 14:40

 

 

Ο τραγουδιστής του έρωτα, Γιάννης Πάριος επέστρεψε με νέο ολοκληρωμένο δίσκο με τίτλο "Έλα μου χαμογέλα μου".

Ο νέος δίσκος περιέχει 12 ολοκαίνουρια τραγούδια δια χειρός του ίδιου του Γιάννη Πάριου και κυκλοφορεί σήμερα μαζί με την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" από τη Minos EMI.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο νέο δίσκο υπάρχει ένα μοναδικό ντουέτο του τραγουδιστή με την εκπληκτική Μελίνα Ασλανίδου.

 

Πάρτε μια γεύση απο το Tracklist:


1.Έλα μου χαμογέλα μου
2.Εσύ αλλου κι εγώ στην Πάρο
3.Απόψε σε θυμήθηκα
4.Μπαράκια
5.Θα σ' αγαπώ
6.Καλή σου ώρα
7.Έκανα αγώνα
8.Σ' αγαπώ κι επιστρέφω
9.Πιάσε με αν μπορείς
10.Κι άλλη μέρα πέρασε
11.Σε λάτρεψα
12.Άχου μικρό μου

 

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΕΡΓΗ

 

Ο τραγουδιστής του έρωτα, Γιάννης Πάριος επέστρεψε με νέο ολοκληρωμένο δίσκο με τίτλο "Έλα μου χαμογέλα μου".

Ο νέος δίσκος περιέχει 12 ολοκαίνουρια τραγούδια δια χειρός του ίδιου του Γιάννη Πάριου και κυκλοφορεί σήμερα μαζί με την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" από τη Minos EMI.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο νέο δίσκο υπάρχει ένα μοναδικό ντουέτο του τραγουδιστή με την εκπληκτική Μελίνα Ασλανίδου.

 

Πάρτε μια γεύση απο το Tracklist:


1.Έλα μου χαμογέλα μου
2.Εσύ αλλου κι εγώ στην Πάρο
3.Απόψε σε θυμήθηκα
4.Μπαράκια
5.Θα σ' αγαπώ
6.Καλή σου ώρα
7.Έκανα αγώνα
8.Σ' αγαπώ κι επιστρέφω
9.Πιάσε με αν μπορείς
10.Κι άλλη μέρα πέρασε
11.Σε λάτρεψα
12.Άχου μικρό μου

 

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΕΡΓΗ