Μάριο δεύρω έξω (;)

2015-08-27 23:48

Ο Μάριο Μπαλοτέλι επιστρέφει στη Μίλαν, ύστερα από ένα χρόνο μακριά απ’ το Μιλάνο, με την επιθυμία να... αναστήσει και να εκτινάξει την ποδοσφαιρική του καριέρα. Ο 25χρονος ατίθασος επιθετικός αποκτήθηκε με τη μορφή δανεισμού για ένα χρόνο από τη Λίβερπουλ, έπιασε ήδη δουλειά με την νέα του ομάδα και ανακοινώθηκε απ’ τους ‘’ροσονέρι’’. Ο ίδιος ο διεθνής Ιταλός δήλωσε ιδιαίτερα αποφασισμένος να διακαιώσει τους ανθρώπους της Μίλαν που προχώρησαν στην απόκτηση του.

Οι δηλώσεις του αναλυτικά ήταν οι εξής: ‘’Οφείλω πολλά στον Σίνισα Μιχαϊλοβιτς. Εκείνος με ξέρει από τότε που είμαι παιδί. Ο κόσμος ακούει διάφορα για μένα, πολλά υπερβολικά πράγματα λέγονται και γράφονται, αλλά ήθελε να με κοιτάξει στα μάτια και να δει αν έχω το κίνητρο που απαιτείται. Με άκουσε χωρίς να επηρεάζεται από άλλους και γι’ αυτό του είμαι ευγνώμων. Του είπα ότι κατάλαβα τα λάθη μου και πως αν μου έδινε την ευκαιρία δεν θα τον απογοήτευα. Του είπα πως θα αποδεχτώ κάθε του απόφαση και δεν θα κάνω λάθη. Ο ίδιος ανέλαβε μια ευθύνη εισηγούμενος την απόκτηση μου, του το χρωστάω και θέλω να τον δικαιώσω. Θα ανταποδώσω την εμπιστοσύνη και στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Δεν είμαι πλέον τον μαύρο πρόβατο. Τότε ήμουν ένα παιδί, τώρα είμαι άντρας.’’

Όμως επειδή οι άνθρωποι της Μίλαν γνωρίζουν ότι ο τρελο-Μάριο δεν θέλει και πολύ για να τα κάνει όλα άνω κάτω, φροντίζουν να φυλάξουν τα ρούχα τους για να’ χουν τα μισά, βάζοντας στο συμβόλαιο του όρους με στρατιωτική πειθαρχία. Πιο αναλυτικά, θα πρέπει να περιορίσει τις δημοσιεύσεις του στα social media και να τις κάνει πιο κόσμιες, να περιορίσει τα περίεργα ρούχα και κουρέματα, να κόψει το κάπνισμα, να περιορίσει τις εξόδους του σε μπαρ και κλαμπ, καταναλώνοντας αλκοόλ σε λογικές ποσότητες και το κυριότερο να παρουσιάζεται στην ώρα του στις προπονήσεις.Όχι και λίγα ή εύκολα πράγματα αυτά για έναν ‘’Σούπερ Μάριο’’  Μπαλοτέλι, αλλά ο διεθνής Ιταλός φορ αποδέχτηκε τους αυστηρούς αυτούς όρους, γνωρίζοντας ότι με την πρώτη… στραβή που θα κάνει θα αποτελέσει παρελθόν απ’ τον ιταλικό σύλλογο, αφού μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, τρεις και την κακή του μοίρα, που λέει κι ο λαός.

 

Αλέξανδρος Μιχαλακάκος