"Νυχτερίδα" ο Μπακάλι

2015-07-12 23:12


Στη Βαλένθια θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ζαχαρία Μπακάλι. Ο 19χρονος Βέλγος εξτρέμ υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με τις "Νυχτερίδες" και εντάχθηκε άμεσα στις προπονήσης της νέας του ομάδας. Ο νεαρός ταλαντούχος ποδοσφαιριστής πέρσι αγωνίστηκε στην PSV κατακτώντας το πρωτάθλημα Ολλανδίας, έχοντας όμως μία μέτρια χρονιά. Η Ισπανική ομάδα δεν κατέβαλε κάποιο αντίτιμο για να τον κάνει δικό της, αφού το συμβόλαιο του με την πρωταθλήτρια Ολλανδίας είχε λείξει.


"Είναι μεγάλο βήμα για την καριέρα μου η μεταγραφή μου σε μια ομάδα με παράδοση και δυνατότητες, όπως η Βαλένθια που αγωνίζεται σε ένα ελκιστικό και ανταγωνιστηκό πρωτάθλημα", δήλωσε ο Ζαχαρία Μπακάλι, ενώ πρόσθεσε: "Ήρθα εδώ απόλυτα έτοιμος να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω τους νέους μου συμπαίκτες. Είχα αποφασίσει από καιρό ότι ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου μακριά από το Αϊντχόφεν και είχα πολλές επιλογές για να διαλέξω. Ερχόμενος στη Βαλένθια και την La Liga ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα για εμένα".





ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ