Όταν ο Φαν Χαάλ έδιωξε τον Ράφαελ

2018-04-21 16:37

Ήταν καλοκαίρι του 2014(Ιούλιος συγκεκριμένα), όταν ο Λουίς Φαν Χαάλ αναλάμβανε τα ηνία της Μάνστστερ Γιουνάϊτεντ και επρόκειτο να προβεί σε μία αδικαιολόγητη πράξη εις βάρος του πρώην δεξιού μπάκ των «κόκκινων διαβόλων», Ράφαελ. Ο 27χρονος Βραζιλιάνος δεξιός μπάκ σε δηλώσεις του στο ESPN έκανε λόγο για αντιπάθεια του πρώην προπονητή της Γιουνάϊτεντ προς τους Βραζιλιάνους παίκτες. «Όταν ανακοινώθηκε πως ο Φαν Χαάλ αναλαμβάνει την ομάδα, τέσσερις ή πέντε άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων και παικτών, με πήραν τηλέφωνο για να μου πούν ότι δε συμπαθεί τους Βραζιλιάνους παίκτες».

«Μου τόνισαν τι είχε συμβεί και με τον Ριβάλντο στη Μπαρτσελόνα, αλλά δεν τους πίστεψα. Στην πρώτη του σεζόν ο Φαν Χαάλ με κάλεσε στο γραφείο του και μου είπε: Μπορείς να φύγεις. Η συνάντηση κράτησε μόνο ένα λεπτό. Αυτό ήταν. Μου πήρε χρόνο για να αποφασίσω να φύγω, αλλά ήμουν απελπισμένος να το κάνω όταν ήρθε η ώρα και αυτό με στενοχωρεί, επειδή λάτρεψα τα πάντα σχετικά με τη Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ. Ο Φαν Χαάλ δεν είναι κακός προπονητής, αλλά δε μου άρεσε ο χαρακτήρας του». 

Στη συνέχεια ο Ράφαελ πρόσθεσε άλλο ένα περιστατικό: «Μία μέρα ήμουν στην καντίνα και περίμενα να φάω. Ο Φαν Χαάλ συνήθιζε να μας μιλάει αφού τρώγαμε κάθε μέρα. Είχα υποστεί έναν τραυματισμό στο κεφάλι μετά από ένα παιχνίδι στο Γέοβιλ (ένα από τα λίγα που έπαιξα εκείνη τη σεζόν) και ακούμπαγα την πληγή μου. Μετά απο τρία ή τέσσερα δευτερόλεπτα, άγγιξε το κεφάλι μου και μου είπε: Γιατί δε με σέβεσαι;»

«Σηκώθηκα και είπα: Πάντα σας σέβομαι. Δεν έχω πεί ποτέ κάτι, το οποίο να είναι προσβλητικό προς εσάς. Είμαι υπομονετικός τύπος, αλλά εκείνη τη μέρα θύμωσα. Δεν έκανα κάτι κακό. Ο Αντόνιο(Βαλέντσια) μου είπε αργότερα: Δεν πρόκειται να ξαναπαίξεις ποτέ ξανά. Οι παίκτες δεν αντιμίλαγαν στον Φαν Χαάλ. Ο Αντόνιο ήταν σχεδόν σωστός. Με το ζόρι έπαιξα ξανά. Αγαπώ τη Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ, αλλά ήμουν τόσο δυσαρεστημένος εκείνη την περίοδο που έπρεπε να φύγω. Μόνο ένας άνθρωπος ευθύνεται για αυτό, επειδή μου άρεσαν όλα στο μέρος. Δεν τον άντεχα άλλο». 

Ο Ράφαελ όσο έπαιζε στο σύλλογο του Όλντ Τράφορντ είχε 170 συμμετοχές, σκόραρε 5 τέρματα και μοίρασε 15 ασσίστ. Υπό την καθοδήγηση του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον στον πάγκο της ομάδας, κατέκτησε 3 πρωταθλήματα Αγγλίας( το 2008-09, 2010-11, και 2012-13), ένα Λίγκ Κάπ Αγγλίας το 2009-10, τρία Σούπερ Κάπ Αγγλίας(Κομιούνιτι Σίλντ) και φυσικά το Τσάμπιονς Λίγκ του 2008. Ο επόμενος σταθός της καριέρας του ήταν η Λυών, στην οποία υπέγραψε στις 3 Αυγούστου του 2015 και έχει συμβόλαιο έως τις 30 Ιουνίου του 2019. Όσον αφορά τα στατιστικά του, έχει σκοράρει 2 τέρματα και έχει μοιράσει 9 ασσίστ σε 94 συμμετοχές.