Παραμένει μέχρι το καλοκαίρι ο Μανταντά

2016-01-07 19:45

Ο Στιβ Μανταντά είναι στο στόχαστρο πολλών ομάδων, ενώ παράλληλα ο Αγγλικός Τύπος γράφει για μετακίνηση του στην Άστον Βίλα. Ο 31χρονος Γάλλος διεθνής τερματοφύλακας, όμως διαψεύδει την μετακίνηση του σε κάποια ομάδα κατά την μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γαλλου γκολκίπερ: "Σεβόμενος του φιλάθλους της Μαρσέιγ, αποφάσισα να μιλήσω για μέλλον μου. Άκουσα πολλά πράγματα για εμένα από τον Τύπο, όμως τίποτα δεν είναι αλήθεια. Ο ατζέντης μου έχει δεχθεί πολλές προτάσεις από σημαντικές ομάδες, για να φύγω από την ομάδα τον Ιανουάριο. Μελετάμε τις συγκεκριμένες προσφορές, ζυγίζουμε τα υπέρ και τα κατά, για να βρούμε την καλύτερη για εμένα. Και θα σας πω ξεκάθαρα, πως αποφάσισα να μείνω στη Μαρσέιγ, μέχρι το τέλος της σεζόν. Ένας από τους λόγους που το είπα είναι γιατί έχω δέσιμο με την ομάδα. Έχω ευθύνες. Είμαι αρχηγός... Η περιπέτεια μου στη Μαρσέιγ, δεν είναι μια απλή περιπέτεια, είναι ιστορία, ένα κομμάτι της ζωής μου, που έχτυσα εδώ. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, όμως αυτό που νοιάζει είναι να ξεκινήσει ο δεύτερος γύρος μαζί με τους συμπαίκτες μου, και να κρατήσω το ρόλο μου ως αρχηγός και τερματοφύλακας της Μαρσέιγ".

 

ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ