Πτωση του Νανταλ!!!

2015-06-09 16:05

Η τελευταία φορά που βρέθηκε στο Νο 10 ο Ράφα ήταν στις 24 Απριλίου του 2005. Η πτώση αυτή, του περσινού κατόχου του θεσμού, οφείλεται στην αφαίρεση βαθμών που επήλθε μετά τον αποκλεισμό του στον προημιτελικό του Γαλλικού Όπεν από τον φιναλίστ της διοργάνωσης, Νόβακ Τζόκοβιτς. Το θετικό για τον 29χρονο Ισπανό είναι ότι από τώρα και στο εξής δεν έχει να υπερασπιστεί πολλούς βαθμούς, επομένως θα  έχει την ευκαιρία να ανακάμψει μέχρι το τέλος της σεζόν.Αυτό το γνωρίζει καλά ο Ράφα, ο οποίος στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στην Στουτγκάρδη για το τουρνουά «Μercedes Cup», τόνισε το Ρολάν Γκαρός και η ήττα από τον Νόβακ Τζόκοβιτς ανήκει στο παρελθόν, ενώ ότι προτεραιότητα του είναι να βελτιώσει το τένις του. «Η πρώτη φορά στο γρασίδι είναι πάντα δύσκολη. Θα προσπαθήσω για το καλύτερό μου, θα προπονηθώ όσο περισσότερο μπορώ σήμερα, αύριο και την Τετάρτη, για τον πρώτο αγώνα μου εδώ. Ήμουν στο Centre Court χθες και για νεοσύστατο τουρνουά, το γήπεδο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, οπότε θέλω να συγχαρώ όσους δούλεψαν γι' αυτό. Φέτος θα αγωνιστώ για δύο εβδομάδες πριν πάω στο Wimbledon, oπότε ελπίζω πως αυτό θα βοηθήσει»,δήλωσε ο Ναδάλ και συνέχισε σχετικά με τον αποκλεισμό του στο γαλλικό Όπεν: «Δε χρειάζεται να σκέφτομαι άλλο την ήττα αυτή πια. Ανήκει στο παρελθόν. Πρέπει να βελτιώσω το επίπεδο του παιχνιδιού μου, την έντασή μου στο γήπεδο.Αν το καταφέρω αυτό, μετά θα έχω αυτοπεποίθηση και θα επιστρέψω στο κορυφαίο επίπεδο».Αντικειμενικός στόχος του Ναδάλ είναι να επιστρέψει στην πρώτη οκτάδα της παγκόσμιας κατάταξης έως το τέλος της σεζόν ώστε να δώσει το παρόν στο ATP World Tour Finals του Λονδίνου.