Στα "ερυθρόλευκα" ο Καπίνο!

2015-07-17 00:45


Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε μια σπουδαία μεταγραφή για το παρόν και το μέλλον. Οι "ερυθρόλευκοι" απέκτησαν τον Στέφανο Καπίνο από τη Μάιντζ (με το ποσό να ανέρχεται στα 2.000.000 ευρώ, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί). Ο 21χρονος Έλληνας διεθνής γκολκίπερ μετάγραφηκε στη Γερμανική ομάδα το περασμένο καλοκαίρι από τον Παναθηναϊκό, χώρις όμως να κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή του (μέτρησε μόλις 2 συμμετοχές). 


Ο νεαρός γκολκίπερ στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού, τόνισε: "Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μέλος της οικογένειας του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

Όλοι μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτός ο Σύλλογος για έναν αθλητή που έχει μεγαλώσει στον Πειραιά και τι σημαίνει γενικότερα για τον ελληνικό αθλητισμό! Θα δώσω τα πάντα για να καθιερωθώ στην ομάδα! Χαίρομαι που θα έχω στο πλευρό μου συμπαίκτες μεγάλης αξίας, αλλά και τον κ. Ράντο που είναι δάσκαλος και σίγουρα θα με κάνει καλύτερο.

Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη. Ανυπομονώ να δουλέψω με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και να δώσω τα πάντα για να πετύχει ο Σύλλογος όλους τους στόχους του"!



ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ