Στα "κιτρινόμαυρα" ο Μπαρόχα

2015-07-20 23:03


Και επίσημα παίκτης της ΑΕΚ είναι ο Αλάιν Μπαρόχα. Ο 25χρονος τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας ενός έτους με δυνατότητα επέκτασης για ακόμη δύο. Ο Βενεζουελάνος γκολκίπερ ήρθε για να συμπληρώσει την τριάδα στα γκολποστ και να διεκδικήσει τη θέση (αποκτήθηκε ως πρώτος, αλλά ο Βούρας και ο Ανέστης θα "παλέψουν" σκληρά για τη θέση στον "1").

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

"Η ΑΕΚ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον διεθνή Βενεζουελανό τερματοφύλακα, Αλάιν Μπαρόχα Μέντες. Ο Μπαρόχα υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με δικαίωμα επέκτασης της συνεργασίας του με την ΑΕΚ για ακόμα δύο χρόνια".


Στις πρώτες του δηλώσεις ο παίκτης της ΑΕΚ, ο 25άχρονος Βενεζουελάνος τερματοφύλακας τόνισε: "Είμαι ευτυχισμένος που ήρθα στην ΑΕΚ και απόλυτα ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο με υποδέχτηκαν οι άνθρωποί της στην Ελλάδα. Μου έδωσαν μία μεγάλη ευκαιρία και θα κάνω το παν για να τους δικαιώσω.

Εχω και πολύ καλά συναισθήματα για αυτή τη μεταγραφή, αλλά και πολύ μεγάλα κίνητρα για την καριέρα μου στην ΑΕΚ. Θέλω να κάνω το καλύτερο που μπορώ με την καινούργια μου ομάδα".


ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ