Στους "Ροχιμπλάνκος" ο Μαρτίνεζ

2015-07-02 18:45

 

Η Ατλέτικο Μαδρίτης έψαχνε εδώ και καιρό έναν επιθετικό στη θέση του Μάριο Μάντζουκιτς και τον βρήκε στο πρόσωπο του Τζάκσον Μαρτίνεζ καθώς συμφώνησε σε όλα μαζί του και με την Πόρτο που θα βάλει στα ταμεία της 35 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, πριν κάποιες βδομάδες ο Κολομβιανός φορ βρισκόταν... με το στυλό στο χέρι για να υπογράψει στη Μίλαν αλλά την τελευταία στιγμή δέχθηκε πολύ ικανοποιητική πρόταση από την Ατλέτικο που μετά την αποτυχία απόκτησης του Κάρλος Τέβεζ που ήταν ο αρχικός στόχος επειδή προτίμησε την Μπόκα Τζούνιορς ,στράφηκαν στην περίπτωση του πρώην άσου της Πόρτο. 


Αντί για "ροσονέρι" λοιπόν έγινε "ροχιμπλάνκο" και δήλωσε όταν τον ρώτησαν για τη διάρκεια του συμβολαίου του : ''Πάω εκεί για 4 χρόνια αλλά ακόμα δεν ξέρω καν πότε θα ενσωματωθώ με την υπόλοιπη ομάδα'' Συνέχισε λέγοντας: ''Είναι όλα έτοιμα, θα περάσω λίγο χρόνο με την οικογένεια μου προς το παρόν και μετά θα ταξιδέψω στη  Ισπανία για να αρχίσω να προσαρμόζομαι στη νέα μου ομάδα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που το επόμενο μου  βήμα είναι η Ατλέτικο Μαδρίτης. Είναι μια νέα πρόκληση στη καριέρα μου και ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλά εκεί για μένα. Υπόσχομαι να συνεισφέρω ώστε να εξασφαλιστεί η συνέχεια της εξέλιξης της ομάδας''



Αλέξανδρος Μιχαλακάκος