Θέλει να γυρίσει στην πατρίδα του ο Σέντερος

2016-01-10 16:25

Έχει να αγωνιστεί 14 μήνες και σκέφτεται να επιστρέψει στην πατρίδα του για να κάνει ένα restart στην καριέρα του, που εδώ και μερικά χρόνια έχει πάρει την κατιούσα. Ο λόγος για τον 30χρονο Ελβετό αμυντικό της Άστον Βίλα, Φίλιπ Σέντερος. Ο Ελβετός πρώην διεθνής, τόνισε, σε δηλώσεις του, πως κατά τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου θέλει να επιστρέψει στην πατρίδα του, καθώς πιστεύει ότι είναι η καλύτερη λύση.


Αναλυτικά οι δηλώσεις, του πρώην αμυντικού της Άρσεναλ: "Ίσως το Ελβετικό πρωτάθλημα να είναι η καλύτερη λύση για εμένα. Θα προσπαθήσω να παίξω ξανά ποδόσφαιρο. Γνωρίζω ότι έχω ακόμα μερικά καλά χρόνια μπροστά μου. Δεν είμαι σε θέση να κάνω πράγματα, που διασκεδάζω. Μου έχουν λείψει οι "μάχες" μέσα στον αγωνιστικό χώρο και είναι απογοητευτικό".

 

ΦΑΝΟΥΡΗΣ ΡΟΔΙΤΗΣ