«Θέλω να ασχοληθώ πιο επαγγελματικά με τη μουσική»

2015-11-21 17:41

 

Είναι νέος και ταλαντούχος. Ασχολείται από μικρός με τη μουσική, όμως τώρα ήρθε η ώρα να τη δει πιο επαγγελματικά. Ο λόγος για τον ανερχόμενο μουσικό Falirakia, που τον συναντήσαμε και κάναμε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη!

 

Πως ξεκίνησες να γράφεις μουσική;

Από μικρό παιδί ασχολιόμουν με τη μουσική, αλλά το έκανα ερασιτεχνικά γιατί μου άρεσε. Όλοι την ημέρα ακούω πολύ μουσική. Πιο παλιά έπαιζα DJ σε πάρτι. Γενικά μου αρέσει να κάθομαι και να αναλύω τη μουσική και τώρα τελευταία με τα προγράμματα γράφω τη δική μου μουσική!

 

Ποιος καλλιτέχνης σε εμπνέει;

Από ξένους καλλιτέχνες με εμπνέουν ο Michael Jackson και ο Chris Brown. Από Έλληνες καλλιτέχνες με εμπνέουν ο Νότης Σφακιανάκης και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι και ποιο σε εκφράζει;

Δεν έχω κάποιο αγαπημένο. Ένα από αυτά που μου αρέσουν είναι το «Beautiful people» του Chris Brown, μάλιστα αυτό είναι το τραγούδι που με εκφράζει.

 

Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής;

Ο αγαπημένος μου ξένος τραγουδιστής είναι ο Chris Brown, ενώ Έλληνας ο Νότης Σφακιανάκης.

 

Θα αφιέρωνες κάποιο τραγούδι στην Ελλάδα;

Δεν θα αφιέρωνα κάποιο από τα υπάρχων τραγούδια, όμως κάποια στιγμή θέλω να φτιάξω ένα τραγούδι για την Ελλάδα.

 

Ποιο τραγούδι από αυτά που έχεις γράψει είναι το καλύτερο σου;

Έκανα την ταινία «Dead Silence» remix σε Drum and Bass. Αυτό νομίζω ότι είναι το καλύτερο μου κομμάτι!

 

Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς;

Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Στέλιο Λεγάκη, τον Μιχάλη Χατζηγιάννη γιατί ταιριάζει στο στυλ μου. Από ξένους, θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Jay Z, αν και θα συνεργαζόμουν με οποιονδήποτε καλλιτέχνη, χωρίς ενδοιασμούς.

 

Ποια είδη μουσικής ακούς στην καθημερινότητα σου;

Ακούω όλα τα είδη μουσικής. Πιο πολύ ακούω Hip Hop ή Drum and Bass, τώρα τελευταία.

 

Πως αξιοποιείς τον ελεύθερο σου χρόνο;

Βγαίνω, περνάω χρόνο με τους φίλους μου, ζωγραφίζω και ασχολούμαι με τη μουσική, είτε φτιάχνοντας είτε ακούγοντας.

 

Τι σπουδάζεις;

Σπουδάζω τεχνικός μηχανοτρονικής, είναι τεχνικός σκαφών αναψυχής σε ιδιωτική σχολή.

 

 Ασχολείσαι με ηλεκτρονικά παιχνίδια;

Μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Δεν αφιερώνω πολλές ώρες, όμως παίζω παιχνίδια είτε στο κινητό είτε στο laptop.

 

 Ασχολείσαι με τον αθλητισμό;

Τον τελευταίο καιρό δεν ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Παλαιότερα έπαιζα μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Παρακολουθώ ποδόσφαιρο στην τηλεόραση, σπάνια πηγαίνω στο γήπεδο.

 

Είσαι κοινωνικά πολιτικοποιημένο άτομο;

Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με την πολιτική. Ασχολούμαι με τα πιο σοβαρά γεγονότα που συμβαίνουν. Ενημερώνομαι για τα γεγονότα, αλλά μέχρι εκεί.

 

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;

Στο μέλλον, θα ήθελα να μπω σε μια δισκογραφική εταιρία και να ασχοληθώ πιο επαγγελματικά με τη μουσική.

 

Ευχαριστούμε τον Falirakia για τη συνέντευξη που μας παραχώρησε και του ευχόμαστε ότι καλύτερο στο μέλλον.

Ο Falirakias απαντάει στις ερωτήσεις του συντάκτη του Generalmente, Φανούρη Ροδίτη.

Ο Falirakias μαζί με τον συντάκτη του Generalmente, Βασίλη Σαμπάνη.

 

 

Συνέντευξη: Φανούρης Ροδίτης/ Βασίλης Σαμπάνης

Επιμέλεια συνέντευξης: Φανούρης Ροδίτης

Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Τζαδήμας