Τυχερός στην ατυχία του ο Γάλλος αμυντικός!

2015-11-27 15:39

Τον φόβο του ότι θα έχανε όλη την σεζόν από τον τραυματισμό του παραδέχτηκε του ο Μαμαντού Σακό δηλώνοντας πως νιώθει ανακουφισμένος διότι θα επιστρέψει νωρίτερα. Ο αμυντικός της Λίβερπουλ βρίσκεται σε καλό δρόμο και μετράει αντίστροφα για την επιστροφή του στις προπονήσεις.

Ο διεθνής Γάλλος ακολουθεί θεραπεία με σκοπό να ξεπεράσει τον τραυματισμό του στο γόνατο που είχε αποκομίσει στο παιχνίδι με την Κρίσταλ Πάλας πριν απο 3 εβδομάδες.

Οι αρχικές εκτιμήσεις για τον τραυματισμό του Μαμαντού ήταν ότι είχε υποστεί ρήξη πρόσθιου χιαστού αλλά για καλή του τύχη η τομογραφία μου έκανε απέδειξε ότι μόνο μικρές υλικές ζημιές συνδέσμων έχει υποστεί.

Σε δηλώσεις του ο Σακό είπε : "Είμαι πολύ χαρούμενος,πιστεύω ότι είναι καλά νέα. Όλοι νόμιζαν ότι είχα μεγάλο τραυματισμό ,και ότι θα απουσιάσω για μεγάλο χρονικό διάστημα.'' και πρόσθεσε: ''Δόξα τω Θεώ, νομίζω ότι θα είναι μεταξύ τεσσάρων και έξι εβδομάδες ακόμα η απουσία μου. Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα, δουλεύω και ελπίζω ότι θα επιστρέψω όσο το δυνατόν συντομότερα.'' Ακόμα : ''Για μένα δεν είναι δύσκολο, ξέρω τι πρέπει να κάνω και ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσω. Ο στόχος μου είναι να επιστρέψω το συντομότερο δυνατόν και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όπως πριν'' δήλωσε ο Γάλλος της Λίβερπουλ.

 

Μιχάλης Καραβάς